Bureau

Brandpositionering, markedsundersøgelse og customer perceived value.
NPS-undersøgelser til måling af kundeloyalitet

NPS-undersøgelser til måling af kundeloyalitet

Mål kundeloyalitet med NPS spørgeskema. Foretage en kundesegmentering på basis af brand loyalitet. Find ud hvilke faktorer, som er vigtige til at kunne fastholde kunderne.

Vores AI giver svar på hvilke faktorer som er væsentlige for de respondenter, som scorer højt på NPS skalaen. Samtidig kan der findes svar på hvad der er vigtigt, for de respondenter, som scorer meget lavt på NPS skalaen.

Bedre brand positionering med kunde feedback

Forstå kundernes forventninger, og find ud af hvordan du overgår dem. Anvend en spørgeskemaundersøgelse til af afdække kundernes oplevelse af et brand og hvordan dette brand opfattes i relation til konkurrerende brands.

Vores analyse filtre kan afdække forskelle i kunde kundesegmenter, kunde behovs analyser og underliggende holdninger.
Bedre brand positionering med kunde feedback
Track udviklingen i trends

Track udviklingen i trends

Gennem automatiseret udsendelse af spørgeskema, kan du spotte udviklingen i trends hos din målgruppe. Analyser på din udvikling i at engagere kunderne omkring dit brand og din virksomhed.

Kundebehov skifter. Derfor er en periodiske gentagne undersøgelser af kunde tilfredshed og kunde engagement nødvendige, for at kunne give kunderne den bedste service og et produkt, som overgår deres foventninger.

Prøv SurveyLabs gratis

Let at oprette. Let at sætte op. Får højere responsrate.