NPS-software

Gør kunder til loyale promotorer.
Vækst din virksomhed med en kontinuerlig feedback-loop med NPS.
Lyt
Indsaml kundefeedback fra alle touchpoints.
Vækst
Saml anmeldelser fra promoters. Få nye kunder. Kontinuerligt forbedre NPS.
NPS - Net Promoter Score
Analyser
Undersøg feedback, følg NPS. Opdag hvad der driver kundeloyalitet.
Forbedre
Lær af dine kunder. Tag aktion på feedback. Mål fremskridt.

NPS - find promotorer

Styrk din virksomhed med en kontinuerlig feedback-loop. NPS er en af de bedste kundeloyalitetsbarometre, der bruges af virksomheder over hele verden. Mål din Net Promoter Score på alle dine kunders berøringspunkter, følg og forbedr din Net Promoter Score.

Vejen til højere kundeloyalitet.
Hvad er NPS?

Hvad er NPS?

Net Promoter Score er det bedste parameter for måling af kundeloyalitet. Den måles ved at spørge hvorvidt man ønsker at anbefale din virksomhed til en ven eller kollaga målt på en scale fra 0-10. Svar i området 0-6 er modstander af din virksomhed, svar i området 7-8 er passive, svar i området 9-10 er promotere.

Promotere har en så positiv oplevelse af din virksomhed, at de ønsker at promovere (anbefale) den til andre. Jo højere på skalaen der svares, jo bedre kundeloyalitet.

Kontinuerlig NPS fra flere berøringspunkter.

Indsamling af NPS giver bedst resultat ved en kontinuerlig indsamling, hvor du kan se udviklingen i din score.

For ar give det bedste billede af din kundeloyalitet, skal indsamlingen ske fra alle de berøringspunkter, som dine kunder har med din virksomhed.
Kontinuerlig NPS fra flere berøringspunkter.
Kundetilfredshed og loyale kunder

Kundetilfredshed og loyale kunder

Vores analyser giver et unikt indblik i hvorfor kunderne giver den NPS-score, som de har valgt.
Det giver indblik i hvorfor de er promoters, passive eller modstandere.

Find ud af hvorfor dine kunder kan lide din virksomhed og dit produkt, og hvorfor de eventuelt ikke kan.

Prøv SurveyLabs gratis

Let at oprette. Let at sætte op. Får højere responsrate.