Restaurant

Kundeoplevelsen af din restaurant er det vigtiste element for at opbygge en loyal kundebase.
Få feedback fra dine kunder lige efter et besøg.
Øjeblikkelig feedback

Øjeblikkelig feedback

Få feedback fra dine kunder straks efter den har forlant din restaurant, så kundernes oplevelser registreres mens de er aktuelle.

Kombiner med gamification elementer for at få bedre responsrater og dermed et bedre datagrundlag - gør det sjovt at deltage i et spørgeskema om din restaurant.

En restaurant er kun så god som dens omdømme. Vær sikker på, at du præcist kender din egen restaurants aktuelle omdømme.

Totaloplevelse

Et restaurantbesøg er en total oplevelse, hvor alle elementer hænger sammen: hvordan var maden, hvor god var kombinationen af mad og vin, hvor god var betjeningen til at informere om maden, hvor opmærksom var betjeningen, hvor renlig var restauranten osv.

Vores spørgeskema skabeloner til restaurant besøg, sikre at du får informationer kundernes oplevelse af alle elementerne i et besøg. Så kan du rette op på eventuelle fejl.

Kun med et godt kendskab til de kunders oplevelse af din restaurant, kan ud give kunderne en oplevelse, som overgår deres forventinger.
Totaloplevelse

Prøv SurveyLabs gratis

Let at oprette. Let at sætte op. Får højere responsrate.